سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463367---
بازدید امروز: ----11-----
بازدید دیروز: ----33-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
شنبه 89/3/1 ساعت 9:59 صبح

استاد سید کاظم موسوی
60 تا 70 درصد بهائیانی که در سطح ایران و جهان هستند مأمور مستقیم موساد هستند

یازدهمین نشست از سلسله نشست های صهیونیسم شناسی با عنوان بهایئت و اسرائیل و شیطان پرستی عصر پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه 88 به ترتیب با حضور استاد سید کاظم موسوی پژوهشگر فرقه های انحرافی و استاد هادی زاده محقق و پژوهشگر شیطان پرستی توسط فرهنگسرای انقلاب و با همکاری موسسه نور قدس جوان، بسیج دانشجویی علمی کاربردی و موسسه فرهنگی روایت فتح برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی مؤسسه نور قدس جوان در ابتدای این نشست استاد سید کاظم موسوی در زمین? بهائیت و صهیونیسم اظهار داشت: صهیونیسم در مقابل خود جریانی دارد به نام شیعه ، صهیونیسم می خواهد جهانی شود و شیعه می خواهد حکومت صالحان را در زمین برپا کند. به همین خاطر مدام در حال مقابله کردن با اوست. یهود به دنبال این که نگذارد امام دوازدهم شیعیان پا به عرص? وجود بگذارد همه کاری کرده است. ولی بعد از غیبت کبرای امام زمان(عج) یهود دیگر ندانست که به دنبال چه و در کجا باید بگردد. بنابراین شروع کرد به پیاده کردن طرفندهای مختلف که یکی از آنها بحث امام زمان سازی بود. زیرا شیعه توانسته با دو فاکتور اساسی تا به امروز ادامه حیات دهد: یکی بحث استقامت و ایستادگی و ایثاری است که از عاشورا گرفته و دیگری بحث امید و حکومت صالحان. به همین خاطر امروز هجمه های مختلفی را علیه عاشورا و نیمه شعبان می بینیم.

ایشان در مورد چگونگی شکل گیری جریان بهائیت گفت: حدود 170 سال پیش بعد از مرگ دومین رهبر مکتب شیخیه که جانشینی برای خودش معرفی نکرده بود 38 نفر مدعی نیابت و امام زمانی می شوند که یکی از آنها علی محمد باب (سید علی محمد شیرازی) است. این ادعا هم به یکباره شکل نمی گیرد بلکه این شکل گیری توسط دو قدرت آن روز که هر دو نیز ابزار صهیونیسم جهانی هستند یعنی روسی? تزاری و انگلستان صورت می گیرد. آنها در مقابل مهدی شیعه، یک مهدی کذایی ساختند. این در راستای همان هدف یکپارچه شدن و جهانی شدن آنها بود. علی محمد باب طی شش سالی که از ادعایش تا اعدامش به دست امیرکبیر طول کشید حدود شش بار ادعای خودش را تغییر داد، از ادعای امام زمانی تا ادعای خدایی.

وی افزود: سه سال بعد از اعدام علی محمد باب به حکم مراجع ، میرزا حسینعلی نوری، یکی از حواریون باب، مدعی جانشینی باب می شود که از اینجا جریانی به نام بهائیت شکل می گیرد. کسانی که به باب گرویده بودند عمدتا" یهودی بودند، یا یهودیهای کاشان بودند یا یهودیهای همدان. بعد از یهودیها تعداد کمی مسیحی بودند و بعد از اینها عمدتا" زرتشتی بودند که بخصوص یهودیان در دور? بهائیت و گسترش و توزیع آن و جذب افراد جدید نقش بسزایی داشتند؛ و اگر مسیحی یا زرتشتی می بینیم که به بهائیت گرایش پیدا کرده عمدتا" یهود باعث آن شده است. اینها ابتدا در بغداد زندگی می کردند ولی به علت اقدامات خصمانه و ترورهایی که علیه حاکمیت وقت آنجا داشتند آنها را به سمت ترکی? امروز و سپس به عکاء تبعید می کنند. از روزی که بهاء الله (میرزا حسینعلی نوری) به عکاء تبعید شد مأموریت خود را در ارتباط گیری جدی با یهود آغاز کرد.

ایشان در ادامه بیان داشت: بعد از مرگ بهاء الله پسرش میرزا عباس(عبد البهاء) جانشین او می شود. او به صورت بسیار جدی و ویژه توانست نقش بسیار مطلوبی را در راستای تشکیل دولت صهیونیسم در منطقه ایفا کند. جنگ که اتفاق می افتد، عبد البهاء ضمن جنگ به طور جدی به جاسوسی برا ی انگلستان می پردازد. به گونه ای که پس از پیروزی دولت انگلستان عبدالبهاء مفتخر به درج? "سـِر" می شود. جالب است که انگلستان هر موقع که کسی توانسته ضرب? جدی به پیکر? اسلام و مسلمین بزند از او به طور جدی قدردانی کرده. یکی از آنها عبدالبهاء بود و یکی نویسند? کتاب آیات شیطانی. تنها به این دو نفر درج? "سـِر" داد.

استاد کاظم موسوی در ادام? بحث ارتباط بهائیت با صهیونیسم بیان داشت: پس از مرگ عبدالبهاء، نو? دختری اش شوقی افندی جانشین او می شود. او به طور جدی تری به بسترسازی در راستای تشکیل دولت اسرائیل می پردازد. به گونه ای که تمام سرمایه ای که بهائیان از ایران و برخی نقاط دیگر جهان به سمت او گسیل می داشتند او برای خرید زمین از فلسطینی ها و در راستای تشکیل دولت اسرائیل خرج می کرد. شوقی افندی جریان بهائیتی را که در حد یک مسلک و آیین بود با حمایت صهیونیسم جهانی تبدیل به سازمان می کند که این سازمان هم کاملا" در جهت منافع صهیونیسم جهانی است. پس از سال 1947( سالی که سازمان ملل رسما" تشکیل کشور غاصبی به نام اسرائیل را تأیید می کند) تنها چند روز بعد از به رسمیت شناخته شدن اسرائیل، دولت اسرائیل بهائیت را به رسمیت می شناسد. و به این صورت این دو یکدیگر را ساپورت می کنند و به همین خاطر است که مرکز تشکیلات بهائیت در اسرائیل قرار گرفته است.

این محقق و پژوهشگر جریان بهائیت با اشاره به تعبیر صحیح امام در مورد بهائیت که آن را مولود صهیونیسم جهانی می دانست ادامه داد: بعد از تشکیل اسرائیل و موساد، تقریبا" 60 تا 70 درصد بهائیانی که در سطح ایران و جهان هستند مأمور مستقیم موساد می شوند. علتش هم این است که تشکیلات بهائیت به صورت هرمی است که در رأس آن سرکرده ها هستند و در قاعد? آن جامع? بهائی که حدود 90 درصد آنها گمراهند و نمی دانند که در چه راهی وارد شده اند و این سرکرده ها هستند که می دانند چگونه از آنها استفاده کنند. آنها در ضیافت 19 روز? خود وظیفه دارند که هر اطلاعی که از سطح جامعه به دست می آورند به ناظم ضیافت ارائه دهند. ناظم نیز اطلاعات مفید را به مسئول بالاتر خود می دهد و همینطور ادامه می یابد تا می رسد به تشکیلات مرکزی بهائیت در ایران که این تشکیلات نیز اطلاعات را به کانادا و سپس به اسرائیل انتقال می دهد. این سیستم جمع آوری اطلاعات تشکیلات بهائیت است.

وی در ادامه بیان داشت: این ابزار و بازوی پرتوان اسرائیل در هر کشوری که باشد مخلّ امنیت آن کشور است. علتش هم این است که آنها اعتقادی به وطن ندارند و جهان وطنی فکر می کنند و به این ترتیب هویت ملی ما را در معرض خطر قرار می دهد. آنها یک بحثی دارند به نام ترک تعصب یعنی شما حق نداری هیچ تعصبی نسبت به خانواده، میهن و هویتت داشته باشی و به این صورت بهائیت هویت ملی ما را نشانه گرفته است. بهائیت یک جریانی است که صهیونیسم جهانی درون شیعه قرار داد تا با آن مقابله کند و نگذارد شیعه سازمان خودش را مقتدرانه شکل دهد ، که این جریان با پیش قراولی روسی? تزاری شکل گرفت و توسط انگلستان هدایت شد، به مرور به دست آمریکا رسید و امروز در اختیار اسرائیل است.

در بخش دوم این نشست، استاد هادی پور در زمین? شکل گیری جریان شیطان پرستی اظهار داشت: انگلستان کشوری است که در قرون گذشته دائما" به دنبال استعمارگری بوده است. انگلستان در همین راستا آفریقا را مستعمر? خودش کرد. و مسلما" در جریان استعمارگری یکسری رفت و آمدهایی بین دو کشور انجام می گیرد. از جمل? این رفت و آمد ها برده های آفریقایی بودند که اینها یک محدوده ای را در این کشور برای زندگی خود در نظر گرفتند که حداقل کنار همنوعان خود باشند و در آنجا به اجرای مراسمات مخصوص خود پرداختند که در این مراسمها اعمالی مثل خوردن خون، قربانی کردن یک حیوان، رقص و آوازی که نت آن هماهنگ با رپ و راک امروزی بود ،و احضار ارواح انجام می گرفت که مسلما" اینها کارهایی بود که جذاب بود به خصوص برای جوان انگلیسی که هیچ پای? دینی و مذهبی ندارد. این مراسمات جوانها ی شهر را مجذوب می کرد که از جمل? این جوانها فردی بود به نام "آلیستر کراولی".

ایشان در مورد سوابق آلیستر کراولی گفت: مسلما" آفریقایی ها به راحتی هر کسی را در بین خود راه نمی دادند مگر اینکه فیلترهای خاصی را بگذراند که البته آلیستر کراولی این فیلترها را رد کرد. او کسی است که در 14 سالگی مرتکب قتل می شود. در 19 سالگی می تواند احضار ارواح و مراسم نوشیدن خون را برگزار کند. در 21 سالگی سالنهای اصلی شهر در اختیارش بود. در 30 سالگی تبدیل به یک شخصیت شد و تقریبا" شهر لندن و شهرهای بزرگ اروپا را در قبض? خودش داشت. که اصولا" انگلستان کشوری است که به دنبال چنین استعدادهایی می گردد که خوب را بد کند و بد را بدتر. یکسری جوان جذب کراولی و کارهایش می شوند، اشعارش را با نت هایی که مربوط به آن قبایل آفریقایی بود می سرایند که اینجا ابتدای رپ و راک است و همچنین ابتدای شکل گیری شیطان پرستی. که بهره گیری و الگوی اصلی آن از چنین قبایلی بوده است.

استاد هادی پور سپس به بحث شیطان پرستی نوین (Satanism) پرداخت و گفت: بعد از مرگ کراولی که خرج زیادی شده بود تا فرهنگ و عقیده و اشعارش ترویج پیدا کند باید کسی جانشین او می شد. انگلستان به کمک آمریکا و سران لابی صهیونیست ها به دنبال فردی گشتند که این قابلیت را داشته باشد. آنها باید کسی را پیدا می کردند که طینتی خشن و خبیث داشته باشد و از طرفی برای سازماندهی خوانندگان رپ و راک حداقل از دستگاههای موسیقی سر درآورد. آنها فردی را انتخاب می کنند به نام "آنتوان إس زاندر لاوِی" که یک یهودی درجه یک است یعنی هم مادر و هم پدرش یهودی هستند. او در 10 سالگی از خانه فرار کرده و در 12 سالگی در یک سیرک شروع به کار می کند، کار او تمیز کردن طویل? اسبهاست، یعنی سرخورده ترین فرد در یک سیرک. 18 سالگی یک رابط? نامشروع و 19 سالگی یک فرزند نامشروع دارد. در 21 سالگی مرتکب یک قتل می شود و در 23 سالگی مسئول دفتر رئیس پلیس کنتاکی! و به این صورت چنین فردی با چنین عقبه ای استعدادش شناسایی شده و در راه قرار می گیرد و سپس چنین سمتی را دریافت می کند. او دو کتاب ارائه می دهد به نامهای "کتاب مقدس شیطان پرستی" و "آیین مقدس شیطان پرستی".

ایشان در ادامه، ترجم? قسمتهایی از کتاب مقدس شیطان پرستی را بیان کرد: «شیطان نمایند? زیاده روی به جای پرهیز است» فردی که این کتاب را نوشته اسلام ما را به خوبی آنالیز کرده که چگونه به آن ضربه بزند. حدود 12000 کلیسای شیطان در جهان وجود دارد. مراکز اصلی کلیسای شیطان در هند و پاکستان و چین است که وقتی سیر تردد افراد را به این کشورها به بهانه های مختلف می بینیم به عمق قضیه پی می بریم. در جای دیگری از این کتاب بیان می کند «شیطان نشان می دهد که نیروی زندگی هستی(دنیا)، در دالان مرگ قرار دارد!» وقتی به آمار خودکشی در اروپا و آمریکا نگاه می کنیم می بینیم که در هر ثانیه 25/1 نفر خودکشی می کنند. اینها مرگ و خودکشی و زجر و عذاب را تنها راه رهایی برای خودشان می دانند. لاوِی در کتاب مقدس خود شیطان را به عنوان یک بز بر روی زمین نمایش داده است (بز بافومت). و بیان می کند که شیطان نمایند? خدا بر روی زمین بود و خبرهای بد را برای خدا می برد، به جایی رسید که زمین را در سیطر? خود گرفت و خدا شد. که فیلم مرد 200 ساله برگرفته از همین تفکر است.

این پژوهشگر و محقق شیطان پرستی در مورد علامتهای دیگر این فرقه گفت:  از علامتهای دیگر این فرق? ضاله، پنتاگرام (ستار? پنج پر وارونه) و صلیب وارونه (نماد ضد مسیح) است. "سیب سفید" نشان? فریب انسان در بهشت توسط شیطان و نماد تسلط شیطان بر انسان است که این نشاندهند? این است که آنها کاملا" از داستانهای دینی ما آگاهند و از آن استفاده می کنند. برج ابلیسک که نماد معروف شیطان پرستی است در اکثر کشورهای دنیا ساخته شده است. امروز لباسهایی در بازار به فروش می رسد که عبارات مربوط به شیطان پرستی روی آنها نوشته شده است مثلا" «خدا را بکش، پدر و مادر خود را بکش، خود را بکش». حتما" لازم نیست که کاری که انجام می دهیم نسبت به آن آگاه باشیم. چرا سلمان جا پای رسول الله می گذاشت؟ ما وقتی به دنبال چیزی می رویم آرام آرام در جان ما اثر می گذارد. این همان جا پای شیطان گذاشتن است، همان خطوات شیطان است.

وی در مورد اقدامات دیگر شیطان پرستی اظهار داشت: کلیسای شیطان پرستی یک مجموع? کامل است. اگر ما در سی سال اخیر برای مساجدمان کانون درست کردیم که کارهای آموزشی و فرهنگی و تربیتی انجام دهیم، کلیسای شیطان پرستی هم درمانگاه دارد هم بیمارستان هم آرایشگاه هم سینما که موجودات شیطانی درست می کند. آنان از طریق سینما و فیلم هایشان هم از لحاظ مادی خود را تأمین می کنند و هم تفکر خود را اشاعه می دهند مانند فیلم مومیایی. همچنین آنها تصاویری را برای کودکان طراحی می کنند تا به وسیل? آن وقاحت شیطان شکسته شده و در ذهن کودک تصویری خاص از شیطان شکل گیرد که آنگونه که همه می گویند شیطان بد نیست چون می خندد و می خنداند. مانند "باب اسفنجی" که یک شخصیت شیطانی دوست داشتنی در غرب است که کلیسای شیطان آن را ساخته است و ما هم بدون هیچ تأملی آن را برای کودکانمان نمایش می دهیم. تمسخرهایی که نسبت به ادیان مختلف صورت می گیرد در آیین شیطان پرستی یک اپیدمی است. مثلا" در یکی از پوسترهای معروف آنان شیطان توسط عیسی بر روی صلیب به سوی مردم نشانه رفته است.

در پایان این نشست استاد هادی پور بیان داشت: چه بخواهیم و چه نخواهیم شیطان پرستی در جامع? امروز ما یکسری رشدهایی را داشته است. جهان غرب از جوانهای ما چنین استفاده ای کرده است تا این جوانان را به زانو درآورد. به قول آیت الله جوادی آملی شیطان به منزل? این نیست که کسی را می کشد بلکه انقدر به دست و پای تو تیر می زند تا از پا بیفتی و آنوقت یک افسار به گردنت می اندازد و تو را هر طرف بخواهد می برد. شیطان خیلی راحت جوانهای ما را این طرف و آن طرف می کند.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]