سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464245---
بازدید امروز: ----40-----
بازدید دیروز: ----64-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
پنج شنبه 88/2/3 ساعت 11:39 صبح

منابع اسراییلی از وخامت شدید حال ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به علت تشدید بیماری سرطان پروستات وی پرده برداشتند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) یدیعوت احارنوت با اعلام این خبر نوشت: برخی ناظران معتقدند انتشارخبر وخامت وضعیت جسمانی اولمرت اقدامی تاکتیکی از سوی وی برای تاخیر در بازجویی پلیس از او به اتهام دریافت رشوه به هنگام تصدی پست نخست وزیری است.
یدیعوت احارنوت با اعلام این خبر نوشت: وضعیت جسمی اولمرت به سرعت در حال بدتر شدن است و تحقیقاتی که این اواخر پزشکان آمریکایی از وی انجام دادند نشان می دهد که وی مبتلا به سرطان پروستات شده است.
پزشکان معالج وی نسبت به رفع این سرطان از طریق عمل جراحی ابراز ناامیدی کرده اند و تنها راه درمان وی را از طریق شمیی درمانی اعلام نموده اند که درصد موفقیت ان نصف به نصف است.
مشاور مطبوعاتی اولمرت پیشتر اعلام کرده بود که نخست وزیر سابق اسراییل اخیرا تحت معاینات مختلف پزشکان آمریکایی در واشنگتن قرار گرفته است و نتایج این معاینات تاکید دارد که در درون شکم وی غده سرطانی وجود دارد که هرچه زودتر باید خارج شود.
گفتنی است اریل شارون نخست وزیر اسبق اسراییل نیز در نخستین سال از دور دوم نخست وزیری خود به ناگهان مبتلا به عارضه سکته مغزی شد و اینک نزدیک به سه سال است که در کما به سرمی برد. هرچند که پزشکان شارون رسما اعلام کردند که او هرگز زنده نخواهد شد اما مقامات اسراییلی اصرار دارند که وی از بیمارستان تحت مداوای خود ترخیص نشود.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/2/3 ساعت 11:32 صبح
     

    نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی (2008) هفت نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه را در کرانه باختری زخمی کرده اند.

    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، گزارشگران بدون مرز با ارسال نامه ای به "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ماه جاری (آوریل) از اقدامات نظامیان رژیم صهونیستی علیه خبرنگاران انتقاد و زخمی شدن هفت تن از اصحاب رسانه را محکوم کردند.

    در این نامه آمده است که اسرائیلی ها درحالی این هفت خبرنگار را زخمی کردند که همه آنها لباس خبرنگاری برتن داشتند.

     

    اسامی شش تن از خبرنگاران زخمی شده به شرح زیر است:

     

    عطا عواد: عکاس خبرگزاری فلسطینی رامتان (10 آوریل)

    محمد السید خبرنگار(7 آوریل)

    سعید حوواری: عکاس خبرگزاری رویترز (3 آوریل)

    رابی الخبری: عماس شبکه خبری فلسطینی "پال میدیا" (3 آوریل)

    خلیل ریاش: عکاس خبرگزاری فلسطینی معا(27 مارس)

    باچر نزال: عکاس رویترز (27 مارس)



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/2/3 ساعت 11:0 صبح
    لابی صهیونیستی معروف به ایپاک که از سازمان‌های مشهور و معروف یهودیان در آمریکاست و طرفدار سرسخت اسراییل و رژیم حاکم آن به شمار می‌رود بار دیگر رسوایی جدیدی در این کشور به بار آورد.

    به گزارش پرس.تی.وی - بیروت و به نقل از روزنامه‌ی النهار این بار قهرمان این رسوایی خانم جین هارمان نماینده‌ی مجلس از حزب دمکرات آمریکا است که دو سال قبل از فعالان دمکرات در مجلس و در کمیسیون اطلاعات آمریکا بود.

    دو روز قبل مجله‌ی کنگره آمریکا که سازمان امنیت ملی این کشور که بزرگ‌ترین تشکیلات اطلاعاتی در آمریکا است فاش کرد که مکالمات تلفنی هارمان را ضبط کرده و از جمله‌ی این تماس‌ها تلفنی از یک شخص مزدور اسراییلی با وی بوده که مربوط به دو سال قبل است. وی از هارمان می خواهد با اعمال نفوذ به عنوان یک عضو برجسته کمیسیون اطلاعاتی مجلس نزد وزارت دادگستری از اتهامات ضد دو مسئول ایپاک بکاهد.

    دادگستری آمریکا در سال 2005 استیفن روز و کیت ایتزمان دو تن از مسوولان ایپاک را متهم کرد که اطلاعات محرمانه‌ای در مورد ایران و سازمان القاعده در اختیار دیپلمات های اسراییلی قراردادند.

    این فرد به خانم هارمان وعده داد که در پاسخ به تلاش وی خانم نانسی پیلوسی رهبر اقلیت دمکرات‌ها در کنگره را قانع خواهد کرد تا پس از پیروزی دمکرات ها در سال 2006 وی را به عنوان رییس کمیسیون اطلاعات مجلس انتخاب کند.

    این مزدور اسراییلی به هارمان که رابطه خوبی با پلوسی نداشت وعده داد که برای تضمین تحقق این وعده حییم صبان سرمایه دار یهودی که مصری الاصل است می تواند خانم پیلوسی را تحت فشار قراردهد تا کمک های مالی برای تبلیغات انتخاباتی وی را قطع خواهد کرد .

    حییم صبان کمک‌کننده‌ی اصلی مالی به شرکت صبان برای پژوهش های خاورمیانه است که وابسته به موسسه بروکینگز است .

    به دنبال پخش این خبر خام هارمان با صدور بیانیه‌ای این مسائل را بی اساس و جعلی خواند و گفت: «من در این ارتباط با وزارت دادگستری تماسی نگرفتم و این اتهام‌ها قدیمی است».

    گزارش رسانه ها حاکیست که تحقیقات در مورد هارمان به دلیل نبود دلایل کافی متوقف شد اما آن‌چیزی که روزنامه نیویورک تایمز در صفحه‌ی نخست خود منتشر کرد سبب واقعی در توقف تحقیقات تمایل البرتو گونزالس وزیر دادگستری بود.

    نیویورک تایمز در گزارش خود افزوده است که هارمان در پاسخ شخص مزدور اسراییل که خواهان دخالت و استفاده وی از نفوذش شده بود گفت: «نفوذ من در وزارت دادگستری محدود است اما می توانم با مسئول دیگر در کاخ سفید تماس بگیرم ».
    وی که اسم این شخص در کاخ سفید را ذکر نکرده در پایان نیز تکذیب نکرده است که با کاخ سفید به سود این مزدور اسراییل تماس گرفته است.

    پس از پیروزی دمکرات ها در انتخابات مجلس آمریکا در سال 2006 پیلوسی به هارمان که عضو برجسته در کمیسیون خارجی مجلس آمریکا بود بی اعتنایی نشان داد .

    منبع قدس تی وی



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/2/3 ساعت 10:59 صبح
    دفتر نخست وزیری اسرائیل از استعفای عوفر دیکل مذاکره‌کننده‌ی اصلی بر سر پرونده‌ی تبادل اسرای فلسطینی با گلعاد شالیط در روز سه شنبه خبرداد.
    عوفر که مسئولیت پرونده‌ی آزادی اسیر اسرائیلی گلعاد شلیط و همچنین مذاکره با جنبش حماس را بر عهده داست رور سه‌شنبه استعفای خود را به دفتر نخست وزیر اسرائیل تقدیم کرده است.
    دفتر نخست وزیری در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیکل استعفای خود را به بنیامین نتانانیاهو نخست وزیر اسرائیل تقدیم کرده است. نخست وزیر هم با قبول این استعفا از تلاش‌های دیکل برای به نتیجه رسیدن این پرونده تشکر کرد.
    رسانه‌های اسرائیل از عدم رغبت و تمایل نتانیاهو که از 31 مارس سال جاری زمام امور را در دولت اسرائیل به دست گرفت برای بقای دیکل در این سمت خبر داده بودند. زیرا در این چند وقت اخیر موج انتقادات از بررسی و تعامل با این پرونده در رسانه‌ها و افکار عمومی اسرائیل مطرح شده بود.
    این در حالیست که تعدادی از مقامات دولت جدید اسرائیل مخالفت خود را با نقشه‌های دولت اولمرت برای تبادل این اسیر با صدها اسیر فلسطینی ابراز کرده‌اند. 
    منبع قدس تی وی


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    جمعه 88/1/28 ساعت 2:48 عصر

    شیوه های شکنجه در زندانهای سیا فاش شد

    درپی ضرب العجل یک دادگاه فدرال در امریکا به دولت اوباما مبنی بر انتشار یادداشت ها و اسناد مربوط به شکنجه در دولت پیشین این کشور ، دولت اوباما نسخه هایى از چند یادداشت مخفیانه متعلق به ماموران سازمان سیا هنگام بازجویى از مظنونان را منتشر کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، فاش شدن شیوه هاى بازجویى در زندان هاى سازمان اطلاعات مرکزى امریکا (سیا) در دوران بوش رئیس جمهور سابق این کشور یک رسوایى بزرگ بود که جهان را در شوک فرو برد.

    چند نمونه از شیوه هاى شکنجه به این شرح است :

    شیوه ممانعت از خوابیدن : در این روش برخى اوقات به زندانى اجازه نمى دهند تا 96 ساعت بخوابد ، البته قانون اجازه داده بود این شیوه شکنجه حتى تا 180 ساعت نیز ادامه داشته باشد

    شیوه دیوار : در این شیوه بازجویى مظنون در کنار یک دیوار بسیار سست قرار مى گیرد ، بازجو فرد مظنون را ابتدا به سوى خود مى کشد و سپس به شدت وى را به روى دیوارى که سست است هل مى دهد.

    شیوه بازجویى از طریق سیلى زدن : این روش بیشتر براى جلب توجه مظنون یا تحقیر وى بکار مى رود.

    شکنجه با بستن دست و پا : در این روش اگر مظنون در جایى است که تنها فضایى به اندازه نشستن دارد به مدت دو ساعت و در فضایى که بزرگ تر است تا هجده ساعت دست و پاى وى را مى بندند.

    شیوه کوفتگى عضلات : زندانى در فاصله یک متر تا یک متر و نیم از یک دیوار ایستاده نگه داشته مى شود و به وى اجازه نمى دهند حرکت کند یا به دیوار تکیه دهد

    شیوه شکنجه به وسیله حشرات : در این شیوه مظنون را از نیش حشراتى نظیر عقرب و رتیل مى ترسانند تا از وى اعتراف بگیرند.

    شیوه غرق مصنوعی : در این شیوه یا سر مظنون به زیر آب برده مى شود یا چشم هاى وى را مى بندند و به تدریج روى صورت وى آب مى ریزند تا شخص احساس کند به تدریج در داخل آب فرو مى رود.

    شیوه شکنجه از طریق برهنگی : در این شیوه مظنون را برهنه مى کنند تا وى دچار نوعى درد و عذاب روانى شود سپس بازجو به وى قول مى دهد در صورت اعتراف و همکاری، به وى لباس داده شود.

    شیوه شکنجه تغذیه ای : در این روش به جاى غذا به زندانى نوعى محلول کاملا بى مزه یا بسیار بدمزه خورانده مى شود.

    سایت فارسی العالم



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    <      1   2   3   4   5   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]