سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----465498---
بازدید امروز: ----52-----
بازدید دیروز: ----107-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
شنبه 88/1/15 ساعت 1:14 عصر
انجمن تولید کنندگان در فلسطین اشغالی روز یکشنبه اعلام کرد صادر کنندگان محلی به علت بحران اقتصادی جهانی و تحریم فزاینده کالاهای اسرائیلی در پی عملیات در غزه، بازارهای خارجی و مشتریان خود را از دست می دهند.
به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست، یاییر روتلوی رئیس کمیته تجارت خارجی این انجمن گفت، "علاوه بر مشکلات و مسائل ناشی از بحران اقتصادی جهانی، 21 درصد صادر کنندگان محلی گزارش می دهند که در فروش کالاهای اسرائیلی به علت تحریم ضد اسرائیلی، اغلب در انگلستان و کشورهای اسکاندیناوی با مشکلاتی روبرو شده اند."
تحقیق صورت گرفته از میان نود صادر کننده اسرائیلی از بخش های مختلف حاکی از آن بود که 53 درصد آنها به علت بحران اقتصادی جهانی بازارهای خارجی و مشتریان خود را از دست داده اند. به علاوه، 62درصد از این صادرکنندگان اسرائیلی اعلام کردند که در دریافت پول از مشتریان خارجی مشکل داشته اند در حالی که 49 درصد آنها گفته اند مشتریان آنها خواستار بازپرداخت قسطی شده اند.
این تحقیق نشان می دهد مشتریان خارجی 66 درصد صادرکنندگان اسرائیلی را مجبور کرده بودند به علت شرایط اقتصادی قیمت ها را پایین بیاورند.
29 درصد صادرکنندگان اسرائیلی سفرهای تجاری به خارج را تا بیش از 30 درصد کاهش دادند، 11درصد از آنها هم این سفرها را بیش از 20 درصد کاهش دادند. 26 درصد صادرکنندگان هم اعلام کردند دیدارهای تجاری با مشتریان خارجی کمتر شده است./ مقاومت اسلامی لبنان
 


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    جمعه 88/1/14 ساعت 4:11 عصر

    خبرگزاری فارس: با وجود انتشار شایعات و پیامکهای هلاکت سلمان رشدی که به صورت وسیعی در میان عموم مردم صورت گرفت، این خبر تا این لحظه توسط هیچ یک از منابع رسمی، دیپلماتیک و رسانه‌های معتبر محلی و همچنین خبرنگار فارس در لندن مورد تایید قرار نگرفته است.

    شایعه ترور سلمان رشدی بر اثر انفجار خودرویی در لندن خبرگزاری فارس

    به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در پی انتشار وسیع خبر هلاکت و مرگ "سلمان رشدی " نویسنده مرتد انگلیسی هندی تبار، با وجود پی‌گیریهای خبرگزاری فارس این خبر توسط هیچ یک از منابع رسمی، دیپلماتیک و رسانه‌های معتبر محلی و همچنین خبرنگار فارس در لندن، تا این لحظه مورد تایید قرار نگرفته است.


    لینک خبر

    خبرگزاری فارس: شایعه ترور سلمان رشدی تا این لحظه تایید نشده است



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    دوشنبه 88/1/10 ساعت 12:6 صبح
     

    پلیس رژیم صهیونیستی شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی را بازداشت کرد.

    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از شبکه تلویزیونی المنار وابسته به حزب الله لبنان، پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) شیخ رائد صلاح و محافظ وی را که برای شرکت در مراسم ویژه "قدس؛ پایتخت فرهنگی عربی در سال 2009" به بیت المقدس سفر کرده بودند، بازداشت کرد.

    "زاهی نجیدات "، سخنگوی جنبس اسلامی سرزمینهای اشغالی فلسطین نیز ضمن محکوم کردن این اقدام صهیونیستها، بازداشت شیخ صلاح را غیرقابل قبول دانست و رژیم صهیونیستی را به پایمال کردن حقوق و ارزشها متهم کرد.

    مراسم هفته فرهنگی قدس به عنوان پایتخت فرهنگی عربی در سال 2009 امسال در شهرهای مختلف کرانه باختری و بیت المقدس آغاز شده است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    یکشنبه 88/1/9 ساعت 11:45 عصر

    گروه های مردمی ایتالیا در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کردند.
    گروه‌های مردمی در ایتالیا از روز شنبه به مدت سه روز، در اقدامی هماهنگ در رم و دیگر شهرهای بزرگ این کشور، با حضور در برابر سوپر مارکت‌ها، از مردم دعوت می‌کنند کالاهای رژیم صهیونیستی را خریداری نکنند.
    یکی از مسئولان کمیته برگزاری تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در ایتالیا به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: گروه‌های مردمی در این سه روز با حضور در برابر فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و سوپر مارکت‌ها با پخش اعلامیه، فهرست کالاهای صهیونیستی را در اختیار مردم قرار می‌دهند تا آنها را خریداری نکنند. تشکلات مردمی در رم همچنین قرار است دوشنبه شب با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل در پایتخت، تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کنند./ مقاومت اسلامی لبنان



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    یکشنبه 88/1/9 ساعت 11:44 عصر

    محافل صهیونیستی پس از چاپ کاریکاتور یک آمریکایی در روزنامه "واشنگتن‌پست " درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به شدت خشمگین شدند.
    به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، گروههای صهیونیست سیل محکومیت‌های خود را علیه کاریکاتوریست آمریکایی که در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اثر خود را منتشر کرده بود، گسیل کردند.
    "پت اولیفانت " خالق این کاریکاتور در قالب طنز جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را به تصویر کشیده است.
    کمیته‌ای صهیونیستی موسوم به "سیمون ویزنتال " که از سال 1913 در آمریکا تاسیس شده است، این اقدام را دشمنی نگران‌کننده با اسرائیل توصیف کرده است.
    این کمیته که هدف اصلی آن زنده نگه داشتن هولوکاست در یاد مردم آمریکاست، اعلام کرده است که این کاریکاتور مانند تبلیغات خصمانه با اسرائیل در زمان نازی‌ها و شوروی سابق است.
    در این کاریکاتور غزه به صورت یک زن کوتاه قامت نشان داده شده است که کودکی را در آغوش دارد، از سوی دیگر یک مرد بدون سر با شمشیری در دست، درشکه‌ای را به سوی او می‌راند که ستاره داود در درون آن قرار دارد، ستاره داود در این تصویر دو فک و دندان‌های درنده‌ای دارد.
    این کمیته صهیونیستی اعلام کرده است که کاریکاتور مزبور ستاره داود را به صورت منفوری در این تصویر به کار برده است.
    روز چهارشنبه گذشته نیز این کمیته در بیانیه‌ای از واشنگتن پست و دیگر پایگاه‌های اینترنتی خواسته بود که این کاریکاتور را از بین ببرند.
    این در حالی است که موسسه جهانی روزنامه‌نگاری که اثرهای این کاریکاتوریست را منتشر می‌کند در بیانیه‌ای اعلام کرده است که اولیفانت مانند هر کاریکاتوریست دیگری هنر خود را در بیان مسایل مهم پیرامون خود به کار بسته است و جدالی که سر این کاریکاتور به وجود آمده دلیلی بر نبوغ بی‌نظیر وی است./ مقاومت اسلامی لبنان



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]