سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----465499---
بازدید امروز: ----53-----
بازدید دیروز: ----107-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
شنبه 87/12/24 ساعت 7:8 عصر
"استنلی فیشر" رئیس بانک مرکزی اسرائیلی پیش بینی کرد که رژیم صهیونیستی سال آینده به دلیل بحران مالی جهانی با رکود اقتصادی حدود 1.5 درصدی نسبت به سال جاری مواجه خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری " رویترز" فیشر در نشست ارائه راهکارهای مقابله با رکود اقتصادی در برابر بحران مالی جهانی و تاثیر آن بنگاه های مختلف اقتصاد این رژیم ،تاکید کرد که اقتصاد اسرائیلی با رکود مواجه خواهد بود.
فیشر که البته می کوشید تاثیر هزینه های جنگهای صهیونیستی بر اقتصاد این رژیم را نادیده بگیرد و بی اهمیت جلوه دهد گفت : طرح مقابله با رکود شامل تزریق مبلغ 4.5 میلیارد شیکل از سوی دولت به بازار و بالانبردن دستمزد کارمندان خدمات شهری و حکومتی و پیش انداختن زمان اجرای طرح مالیات بر درامد منفی ویژه بازگرداندن مالیاتها به پرداخت کنندگان فقیرتر و نیز طرحی برای به کارگیری بیکاران در اسرائیل می باشد .
این طرح همچنین ناظر به شروع برخی طرحهای زیربنایی نظیر ارتباطات جاده ای ،گردشگری و انتقال پادگانها به النقب و اصلاحات در دستگاه آموزشی می باشد.بانک مرکزی صهیونیست ها همچنین پیشنهاد کرد که نتانیاهو هرچه سریعتر طرح کاهش مالیاتها را با هزینه حکومتی 1.5 میلیون شیکلی به اجرا در آورد .


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    شنبه 87/12/24 ساعت 7:7 عصر
    دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور اطلاعیه ای از اسراییلی ها خواست تا از سفر به کشورهای عربی و اسلامی بپرهیزند.
    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این بیانیه در حالی است که پلیس بین الملل اعلام کرده است که درخواست ایران برای تعقیب 25 نفر از سران صهیونیستی به اتهام ارتکاب به جنایت جنگی در نوار غزه در دستور کار بررسی خود قرار داده است.
    به نقل از پایگاه اینترنتی المحیط ، هیات موسوم به مبارزه با تروریسم در دفتر ایهود اولمرت دلیل صدور بیانیه درخواست برای عدم سفر به کشورهای عربی و اسلامی را احتمال ربوده شدن آنان از سوی مبارزان حزب الله لبنان در انتقام به ترور شهید عماد مغنیه ادعا کرده است.
    در بیانیه دفتر نخست وزیری اسراییل راهنمایی هایی به اسراییلی ها داده شده  است که به نظر نمی رسد متعلق به اتباع عادی این رژیم  باشد بلکه شبیه ترفندهایی برای شخصیت های سیاسی و یا امنیتی جهت فرار از تعقیب احتمالی است.
    در این بیانیه هشدارها یی در مورد چگونگی رفت و امد در خارج از اسراییل، توجه و دقت در مورد هرگونه پدیده ناآشنا، نپذیرفتن هرگونه پیشنهاد وسوسه انگیز، رد ملاقات های غیر منتظره یا پیشنهاد برای تفریحات مجانی از سوی شخصیت های غیر معروف! و به طور کلی استفاده از محافظین بیشتر! داده شده است.
    بیانیه دفتر نخست وزیری اسراییل تاکید کرده تا اطلاع ثانوی از خروج از این رژیم و یا رفت و آمدهای رسمی در دیگر کشورها خودداری کنند.
    معلوم نیست این هشدارها توسط دفتر نخست وزیری اسراییل چرا به اتباع عادی اسراییل داده شده است.


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    شنبه 87/12/24 ساعت 7:7 عصر

    پلیس بین الملل اعلام کرد که درحال بررسی درخواست ایران برای پیگرد قانونی 25 تن از مقامهای ارشد صهیونیست به دلیل  جنایات جنگی علیه مردم غزه است.
    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد : ما در حال بررسی این موضوع هستیم که درخواست ایران با قوانین این سازمان که آن را از هرگونه مداخله یا فعالیت سیاسی ،نظامی ،دینی یا نژادی باز می دارد ، منافاتی نداشته باشد.

    جمهوری اسلامی ایران در دسامبر گذشته دادگاهی را  برای محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی برگزار کرد و از اینترپل خواست 15 تن از آنها را به اتهام جنایت جنگی علیه مردم عادی و غیر نظامی بازداشت ومحاکمه نماید. پلیس بین الملل که مقر آن در لیون فرانسه است اعلام کرد که ایران خواستار صدور "هشدار قرمز " یا حکم بازداشت این افراد در هر منطقه ای از جهان است و ما در حال بررسی این خواسته هستیم. اینترپل همچنین اعلام کرد که ایران خواستار بازداشت 34 تن از سران سیاسی رژیم صهیونیستی از جمله اولمرت (نخست وزیر مستعفی ) ، باراک ( وزیرخارجه ) و  لیونی ( وزیر خارجه)  و نیز 114 تن از فرماندهان ارتش این رژیم به اتهام نقض پیمان ژنو ( 1949) و نیز انواع جنایات جنگی شده است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    شنبه 87/12/24 ساعت 7:2 عصر

    منابع رسانه ای اسراییل اعلام کردند که پس از ارسال تصاویر بسیار دلخراش عکاسان و رسانه های غربی و اسلامی از صحنه های جنگ 22 روزه غزه برروی سایت های اینترنتی و دسترسی آسان کاربران دنیا به آن از طریق موتور جستجوگر گوگل، وزارت خارجه اسراییل برای مقابله با تخریب چهره این رژیم در نزد افکار عمومی جهان دست بکار شده و یک تیم حرفه ای گرافیست آمریکایی را به استخدام خود درآورده است.
    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه " یدیعوت احارنوت" چنانچه یک کاربر اینترنتی در هرکجای دنیا کلمه "اسراییل" را دربخش مربوط به تصاویرگوگل (گوگل ایمیج) جستجو نماید این موتور جستجوگر هزاران عکس و تصویر از ویرانی های ناشی از جنگ 22 روزه غزه را در اختیار او قرار می دهد که این موضوع نگرانی زاید الوصفی را در نزد مقامات وزارت خارجه اسراییل موجب شده است.
    این روزنامه نوشت: با سرچ کلمه اسراییل در گوگل ایمیج هزاران تصویر از خرابی های جنگ 22 روزه اسراییل علیه مردم نوار غزه و همچنین تصویری از نیروگاه هسته ای دیمونا در اختیار کاربران گذاشته می شود که باعث خشم و انزجار افکار عمومی جهان از اسراییل شده است.
    به نقل از یدیعوت احارنوت، اگر کاربری کلمه ایالات متحده را در گوگل جستجو کند هزاران عکس از مناظر مشهور آمریکا از جمله ساعت بیگ بن ، مجسمه آزادی و.. در اختیار او قرار می گیرد . اگر کلمه فرانسه را جستجو کند عکس های زیادی از برج ایفل و... را به نمایش می گذارد اگر کلمه اردن را جستجو کند تصاویری از شهر گل و گیاه پترا را در اختیارش قرار می دهد اما اگر کلمه اسراییل را سرچ نماید تصاویر زیادی از خرابی هایی را در نوار غزه نشان می دهد که در جنگ اخیر اسراییل علیه نوار غزه به این مصیبت دچار شده است.
    براین اساس وزارت خارجه اسراییل اعتراضیه ای را برای شرکت گوگل ارسال کرد که مسئولین گوگل اعلام کردند که نمی توانند هیچ کنترلی برای درخواست کاربران از گوگل ایمیج داشته باشند.
    روزنامه یدیعوت احارنوت نوشت: از این رو مقامات اسراییلی به فکر چاره افتاده اند  و در پی تعدیل در این عکس ها از طریق استخدام یک تیم متخصص در امور گرافیک عکس و فیلم از آمریکا هستند.
    این گزارش می افزاید: این تیم از آمریکا مامور است تا با حضور در سرزمین های اشغالی فلسطین و عکس برداری از مناطق سرسبز این منطقه خصوصا در مناطق نزدیک به خط سبز همچون شهرهای عکا و الجلیل این عکس ها را در موتور جستجو گر گوگل قرار داده تا رفته رفته این تصاویر بر تصاویر قبلی غلبه یابند و از این طریق به ترمیم چهره اسرایل در نزد افکار عمومی پرداخته شود.
    وزارت خارجه اسراییل در کنار این اقدام الکترونیکی سایت های اینترنتی مشهور دیگری از جمله " ویکی میدیا" ، " ویکی پدیا" ، " فیس بوک" ، "تویتر" ، " فلیکر" و غیره را نیز به تصاویر یاد شده مجهز خواهد کرد.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    شنبه 87/12/24 ساعت 6:49 عصر

    برخی منابع فلسطینی در قاهره روز جمعه از موافقت رژیم صهیونیستی با ازادی چهارصد و پنجاه نفر از زندانیان جنبش حماس در قبال ازادی گلعاد شالیت،
    نظامی دربند این رژیم، خبر دادند.
    بنا به اعلام این منابع، رژیم صهیونیستی تقاضا کرده است برخی از این زندانیان به جای بازگشت به کرانه باختری رود اردن، از این منطقه اخراج و در جای دیگری اسکان داده شوند.
    خبرگزاری رسمی کویت، کونا، به نقل از برخی منابع نوشت مقامات حماس امادگی خود را با اسکان تعدادی از این زندانیان در محلی دیگر اعلام کرده است.
    در فهرستی زندانیان حماس که باید ازاد شوند، اسم احمد سادات، دبیر کل جبهه خلق برای ازادی فلسطین نیز دیده می شود. وی به طراحی نقشه ترور رهاوام زیوی Rehavam Zeevi از وزرای کابینه و رهبران نظامی اسرائیل متهم است./ مقاومت اسلامی لبنان



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]